Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro e-shop

Tyto všeobecné obchodní podmínky ("Podmínky") podnikatelky Mariany Myhovych, IČ: 23003782, e-mail: info@kavovarcentrum.cz, telefonní číslo: +420 777 194 088 ("My" nebo "Prodávající"), upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů ("Občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy ("Smlouva") uzavřené prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.kavovarcentrum.cz ("E-shop").

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Komunikace mezi Námi a Vámi probíhá primárně na dálku. Smlouva je uzavřena distančním způsobem prostřednictvím webového rozhraní E-shopu.

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na E-shopu, má tato konkrétní dohoda přednost.

  1. Některé definice

Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží; Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení; Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu; DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů; Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu; Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi; Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv; Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující; Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.

  1. Obecná ustanovení a poučení

Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu. Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé. Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami.

  1. Uzavření smlouvy

Objednávku uskutečníte prostřednictvím rozhraní E-shopu, kde zvolíte Zboží, způsob dopravy a platby a zadáte své kontaktní údaje. Před potvrzením objednávky musíte potvrdit seznámení se s těmito Podmínkami. Po odeslání Objednávky Vám zašleme potvrzení e-mailem, kterým dojde k uzavření Smlouvy. V případě chyby v ceně si vyhrazujeme právo nabídnout novou Smlouvu.

  1. Uživatelský účet

Uživatelský účet Vám umožňuje jednodušší objednávání a přehled o historii nákupů. Údaje zadané při registraci musí být pravdivé a aktuální. Za zneužití přístupových údajů neneseme odpovědnost. Účet může být zrušen při jeho neaktivitě nebo porušení Podmínek.

  1. Cena a platební podmínky

Platba je možná:

  • bankovním převodem,

  • online kartou (GoPay, GlobalPayments),

  • dobírkou,

  • hotově při osobním odběru.

Celková cena je uvedena včetně DPH a všech poplatků. Faktura bude zaslána elektronicky po úhradě. Vlastnické právo ke Zboží přechází až po zaplacení Celkové ceny.

  1. Doručení zboží

Zboží doručujeme:

  • osobně na provozovně,

  • přes výdejní místa (Česká pošta, GLS),

  • prostřednictvím dopravních společností.

Doba doručení závisí na dostupnosti a zvoleném způsobu dopravy. Zákazník je povinen Zboží převzít a zkontrolovat. Nepřevzetí zásilky na dobírku znamená povinnost uhradit vzniklé náklady ve výši 280 Kč.

  1. Práva z vadného plnění

Zaručujeme, že Zboží je při převzetí bez vad. V případě vady máte právo na opravu, výměnu, slevu nebo odstoupení od Smlouvy. Reklamaci lze uplatnit e-mailem nebo písemně, případně osobně. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.

  1. Odstoupení od smlouvy

Spotřebitel může odstoupit od Smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno do 14 dnů od oznámení o odstoupení. Vrácení peněz proběhne do 14 dnů od přijetí vráceného Zboží nebo prokázání jeho odeslání.

  1. Řešení sporů

Stížnosti lze řešit na info@kavovarcentrum.cz. K mimosoudnímu řešení je příslušná Česká obchodní inspekce: www.coi.cz. Platforma EU pro řešení sporů online: http://ec.europa.eu/consumers/odr

  1. Závěrečná ustanovení

Smlouva se řídí právem České republiky. Smlouva je archivována elektronicky. V případě vyšší moci neneseme odpovědnost za škody. Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a odstoupení od smlouvy.

Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 22. 3. 2025.